torsdag 26 december 2013

Tomten kom..

.. med Björkissele till Billy och kameran till mig! :D Dock glömde tomten att skicka med ett minneskort så denna bild är tagen med min systers kamera när vi var ut och testade passformen på selen. Jag tycker den sitter bra, vad tycker ni? :)

Det funkade ju så bra att önska sig av tomten så vi fortsätter väl och ser om detta går lika bra:
I födelsedagspresent (31/12) önskar vi oss 10.000 kr till en riktig hundbil - Volvo V70! ;)
(Fått brorsdotter-pris av min Farbror för hans bil)

På Julafton fick jag även tillbaka min WP-sele (stl Fly) av min syster, och en Klöjveväska (stl Billy) som var för stor för hennes hund, så den har vi varit ute och provat idag. Billy ville dock inte vara med på bild så skiter i att slänga ut dom halvdana jag fick - just nu i alla fall! :P

Fly, julaftonsmorgon - med den obligatoriska morgonpinnen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar